SAFFRON!

 

Dipendi hè una spezia fenomenale chì hè stata cultivata è cultivata da l'antichi Assiri! Hè stata aduprata per trattà a tosse, i raffreddori, e malatie di stomacu, l'insonnia, è ancu a depressione minore.

Zafferanu in cibu è in bevande!

U ziferanu hè unu di i spezii più valutati di u mondu. U ziferanu d'alta qualità vene à 65 USD per gramma mentre chì l'oru di 24 karati hè valutatu à 41 USD per gramma. U cunsiderendu ci hè bisognu di 4,500 fiori di crocus per cumprenderà una onza di spezia di safra, questu hè più sensu. Eppuru, unu hà solu bisognu di picculi per trasfurmà cumplettamente u so risu, salsa o tè!

Risultatu di l'imagine per u ziferanu

Perchè preoccupa?

Qualchidunu pò ancu dumandassi quale hè u benefiziu di sta spezia esotica. L'aroma chì dà hè surreale è i benefici per a salute si stendenu assai. Prima, u cuntenutu di manganese hè fora di i grafichi à quasi 400% di u valore cutidianu raccomandatu! U manganese aiuta à regulà u zuccherinu in sangue, u metabolismu è l'assorbimentu di calciu. Pò dinò aiutà à furmà tessuti, ossa, è ormoni sessuali, ma questu bisognu di più studiu. U più maravigghiusu, i so putenti carotenoidi è antioxidanti ponu prutege u vostru corpu da danni esterni. In più di tuttu què, aiuta ancu à innalzà u vostru umore. Hè per quessa chì hè un additivu mattutinu cusì pupulare à u tè di a mattina di parechji Iraniani. 

Studii

Cum'è cù u tè verde, ci hè una ricerca prometitiva di u cancer, ma ci hè ancora assai più sperimentazione è cunfirmazione. Tuttavia hè una spezia maravigghiusa è vi cunsigliu altamente almenu una volta à settimana in u tè, risu, o artigianale culinariu creattivu.

Stà sanu, stà felice!